Správa nemovitostí

Provádíme komplexní správu nemovitostí

Městská společnost pro správu nemovitostí s.r.o. se zabývá kompletní správou bytových / nebytových jednotek resp. bytových domů.

Námi poskytované služby v oblasti správy nemovitostí

  • evidence domů, bytů, nebytových jednotek v systému pro správu nemovitostí

  • vedení evidence a aktualizace nájemníků / vlastníků domů, bytových a nebytových jednotek popř. garážových stání

  • vyhotovení předpisu záloh a vystavení výpočtových listů nájemníků / vlastníků bytů a nebytových prostor objektů ve správě

  • evidence úhrad spojených s bydlením a užíváním nebytových jednotek a prostor (nájemné, služby…) / kontrola měsíčních úhrad nájemného a služeb a jejich správné výše

  • úprava záloh na služby při změně způsobu jejich tvorby nebo výše

  • obsluha SIPO, inkaso, sporožiro, trvalé příkazy apod.

  • upomínání pohledávky u dlužníka a vyúčtování poplatků z prodlení (penále)

  • roční rozúčtování záloh na služby

  • kontrola úhrad za vyúčtování služeb a jejich správné výše, včetně upomínek a poplatků z prodlení

  • ostatní administrativní úkony spojené se správou nemovitostí / vystavení, potvrzení
    příslušných dokladů pro sociální úřady apod.

  • komunikace s nájemníky/ vlastníky popř. výborem příslušného SVJ / řešení požadavků

  • vedení korespondence a spisové agendy spojené se správou nemovitostí

  • jednání s orgány státní správy ve věcech správy nemovitostí

  • příprava podkladů k podávání žalob na vyklizení bytů, nebytových jednotek, dlužném nájemném / příspěvku do FO a službách spojených s užíváním jednotek

  • realizace veškerých finančních operací v souladu se smlouvou o správě domu

  • kontrola převzatých účetních dokladů z hlediska obsahu a úplnosti náležitostí

  • vystavování účetních dokladů

  • vedení účetnictví v souladu se zákonnými požadavky

  • pravidelné zpracování pololetních přehledů hospodaření (rozvaha a výsledovka)

  • zpracování roční účetní závěrky a předání veškerých účetních dokladů

  • vedení evidence hmotného a nehmotného majetku

  • zpracování a podání daňových přiznání (daně z příjmů a daně z nemovitosti)

  • zpracování vyúčtování výnosů a nákladů na správu domu (dlouhodobá záloha na opravy a údržbu (tzv. fond oprav), pojištění domu aj.) pro vlastníky jednotek

  • provádění preventivních prohlídek domů- pravidelné kontroly včetně pořizování písemných výstupů, shromažďování zpráv o stavu nemovitosti (zhotovení pasportizace popř. fotodokumentace)

  • kontroly a technické prohlídky bytů a nebytových jednotek / vedení technické evidence domů, bytů a nebytových prostor

  • zajišťování běžné údržby a oprav/ stanovování postupů provádění údržby / dohled nad zvoleným postupem

  • zajištění nepřetržité havarijní služby v oborech voda, kanalizace, topení, plyn elektro, vyprošťování z výtahu apod. – nonstop linka pro hlášení havárií

  • kontrola uzavřených dodavatelských smluv energií (voda, plyn, elektro atd.),

  • příprava plánu oprav a rekonstrukcí a modernizací

  • zajišťování nabídek, poptávkových řízení a vystavování objednávek na provedení konkrétních dodavatelských prací (vedení evidence vystavených objednávek, kontrola došlých faktur)

  • komunikace s dodavateli nebo subdodavateli včetně dodavatelů služeb a energií

  • kontrola plnění dodavatelem prováděných prací a fyzická přejímka prací, oprav a údržby provedených v domech a bytech / nebytových prostorech

  • plánování provedení kontrol a zajištění předepsaných revizí, zajištění odstraňování závad zjištěných při kontrolách a revizích

  • sledování revizních intervalů revizí podle příslušných ČSN a EN – vedení provozní evidence (revizní zprávy plynu, elektro, hromosvodů, výtahů atd. podle ČSN a EN, výtahové knihy atd., kotelny)

  • sledování revizních intervalů hasebních prostředků v domech a zajištění odstranění případných nedostatků, požární bezpečnost

  • zpracování energetických auditů

  • sledování a kontrola včasnosti, úplnosti a kvality dodaných služeb, informování nájemníků / vlastníků o odstávkách

  • zajištění odečtu poměrových měřidel

  • sledování průběhu záručních lhůt a spolupráce při případném reklamačním řízení

  • osobní kontakt s uživateli / nájemníky / vlastníky

  • zastupování vlastníka v rozsahu plné moci na schůzích shromáždění společenství vlastníků jednotek

  • archivace provozních dokladů a korespondence

  • 89/2012 Sb. Nový občanský zákoník

  • 67/2013 Sb. Zákon, kterým se upravují některé otázky související s poskytováním plnění spojených s užíváním bytů a nebytových prostorů v domě s byty

  • 308/2015 Sb. Nařízení vlády o vymezení pojmů běžná údržba a drobné opravy související s užíváním bytu

Kontaktní informace

V této sekci naleznete přehled našich kontaktních údajů a také formulář, který můžete využít pro zaslání vašich dotazů, návrhů nebo jakýchkoli připomínek.
  • Městská společnost pro správu nemovitostí s.r.o.
    Klaudiánova 124
    Mladá Boleslav, 293 01
  • kodrikova@mspsn.cz
  • blaha@mspsn.cz
  • kralova@mspsn.cz
  • Úřední hodiny
    Pondělí 8:00 – 16:30 hod.
    Středa 8:00 – 16:30 hod.
Vaše spokojenost je naším posláním - poskytujeme prvotřídní úklidové a údržbové služby pro váš domov.
Dokumenty
Ochrana osobních údajů Souhlas s Cookies
Kontakty
  • + 420 793 944 938
  • kodrikova@mspsn.cz
  • kralova@mspsn.cz
Sledujte nás! 
Sledujte nás na sociálních sítích pro pravidelné aktualizace. Na našich stránkách na Facebooku či Instagramu sdílíme nejnovější informace a zajímavosti z našeho oboru. Získáte tak přehled o nových projektech, událostech a dalších novinkách, které pro vás připravujeme.